Kategoriye Ait Yazılar

amator-sex-hikayeleri anal-sex-hikayeleri ensest-hikayeler erotik-hikayeler

70 okunma Kaynanamın güzel götü

Kaynanamın güzel götü

Been ve nisanlım canan, cananların istanbulda yasayan annesi hülya ve cananın uvey babası burhanı ziyarete gitmistik. Daha evlenmemize iki yıl falan vat. Ankarada yasıyoruz. İki gun kalmıstık ve son gecemizdi. Gecen iki gecede de odalarımız yanyana oldugundan burhanın ve hulyanın sevisme seslerini duyup acayip heyecanlanıyor deli gibi sevismistik. Son oturmus dordumuz de viskilerimizi yudumluyorken burhan […]

31 okunma Arkadaşıma götten kaydım

Arkadaşıma götten kaydım

Üniversite zamanlarında çok yakın bir kız arkadaşım vardı ve birbirimizi çok seviyorduk gerçekten arkadaştık bana sevgilerini anlatıyordu ben de ona ve birbirimizde dahi kalıyorduk. Hatta bana sen nasıl erkeksin bana hiç asılmıyorsun diyordu fakat ben ona hiç öyle bir şey hissetmiyordum çünkü kız çok komikti ve gerçekten beraber iyi zaman geçiriyorduk. Bundan dolayı o büyünün […]

32 okunma Mükemmel bir seks oldu

Mükemmel bir seks oldu

Kazasker`deki evimden karşıdaki okuluma gitmek için her zaman Kadıkoy`den Beşiktaş vapuruna binerdim, hemen hergun aynı saattekı (9.15) vapurda tabii ki bazı insanlarla goz aşınalığınız oluyor. Ben ise her sabah görmekte olduğum bir çocuğa kafamı takmıştım. Onun da Üniversite öğrencisi olduğu belliydi, inanılmaz havalı bir tipti, saçlar hep jöleli, kıyafetler kıyak, üstelik inanılmaz çekici.Ama böyle bir […]

40 okunma Muhteşem kuzenime girdim

Muhteşem kuzenime girdim

Merhaba ben Süleyman samsun escort hikayeden önce kendimiz az bişey tanıtayım;Ben 28yaşında,1,75 boyunda,bekar,ela gözlü yakışıklı bir kişiyim.Anlatacağım olay iki sene önce Temmuz ayında oldu.Benim 22 yaşında Zehra adında orospu bir kuzenim var.Zehra`nın fiziği,tipi yani her yeri çok güzel biraz orospu ama buda benim işime yaradı.Geçen sene ailem denize gittiğinde ben evde kalmayı tercih etmiştim.Uykudan kaltığım […]

39 okunma Kız arkadaşım vermedi zorla siktim

Kız arkadaşım vermedi zorla siktim

Merhaba Azgın İnsanlarlar Size Sevgilimi Nasıl Zorla Siktiğimi Anlatıcam Peçetenizi Alın ve Hazırlanın Adım Emir 19 Yaşındayım Ve Sevgilim Buse Oda Benden 1 Yaş Küçük 18 Yaşında Harika Vücut Hatlarına Sahip Bir Kız Buse İle 2 Senelik Bir İlişkimiz Vardı Herşey Yolunda Gidiyordu Aslında Ama Ben Artık Sikişmek İstiyordum Para Verip Yapmaktansa Kendi Sevgilimi Sikerdim […]

71 okunma Harika bir ensest seks oldu

Harika bir ensest seks oldu

Havalimanına gelmiştik. Yengem kolumu sıkı, sıkı tutuyor, yeni kalkış yapan havada ki uçağa bakıyordu. İç terminale doğru gidiyorduk. Yengem; -Kuzey çok korkuyorum geri mi dönsek? -Yok artık sensiz mi gideceğim İzmir’e? -Git ne olacak ki? Olmaz dercesine kafamı yukarıya kaldırıp, indirdim. Elini sımsıkı tutuyordum. Oda korkudan elini tuttuğumu bile bilmiyor, farkında değildi. Hiçbir eşya götürmediğimiz […]

40 okunma Yakın arkadaşım ile sikiştik

Yakın arkadaşım ile sikiştik

Mrb arkadaslar anlatacagım olay bundan 2 sene önce oluyor. en yakın arkadasımın dogumgunu partisindeydim.içki olayı zaten şelale olmuş gidiyo herkes kafa.en ayık ben varım. dedim ya en yakın arkadsımdı, senelrdir hastayım ona.olamaz böyle bi canlı. balıkesir escort derken arkadas iyice kafayı buldu ayıltamıyoruz. .ben ilgilenirim. dedim icerdeki sarhoş arkadaslara, zaten sızmalarına az kalmıştı batuhanın (benimki) […]

138 okunma Yalnız Yaşıyan 2 Bayanın Evinde Misafirliğim

Yalnız Yaşıyan 2 Bayanın Evinde Misafirliğim

Geçtiğimiz ağustos ayında sıcak bir öğle üzeriydi, karşıdan esen sıcak meltem saçlarımı savuruyor,az ilerimdeki inşaatın önündeki kum tepeciğinden aldığı kum tanelerini gözümün içine serpiştiriyordu.Bende bir yandan caddeden karşıya geçmeye çalışırken bir yandan da kum yüzünden yanan gözlerimi ovuşturuyordum.Sonra birdenbire sanki kafama balyozla şiddetle vurmuşlar gibi bir algılamanın ardından her şey bir anda etrafımda döndü ve […]

215 okunma Babam Amımın Tadına Baktı

Babam Amımın Tadına Baktı

Arkadaşlar Benim Adım Naz 23 Yaşında Üniversite Öğrencisiyim Babam Tamer 40 Yaşında Fotoğrafçı Annem Yıllar Önce Rahmetli Oldu Babam İle Birlikte Yaşadık Babam Annem Öldükten Sonra Kimse İle Evlenmedi Ama Escort Bayanlar İle Takılırdı Geceleri Eve Geç Gelir Alkol İçerdi Bende Babamın Geldiği Saatlerde Evde Uyuyor Olurdum Lise Çağlarında Kendimi Sevgilim Kaan’a Bozdurmuştum Ve Üniversite […]

147 okunma Hemşirenin Zevk Çığlıkları

Hemşirenin Zevk Çığlıkları

merhaba,geçen gün hemşire porno izledikten sonra hemşirelere karşı bir fantazim oluştu ve bunu gerçekten yapmak istiyordum,artık porno izlemekten usanmıştım ve bir hemşire ile sikişmek istiyordum.adım ufuk 24 yaşındayım ankaralıyım ama okulum nedeniyle antalyada bulunuyorum.1.78 boyunda ve 70 kilodayım kumral tenli oldukçada yakışıklıyım.kendini beğenmişlik ve ukalalığı asla sevmeyen birisiyim. ailemin maddi durumu iyi olduğu için burda rahat bir […]

133 okunma Sevgilim ve arkadaşi ile grup sex keyfi

Sevgilim ve arkadaşi ile grup sex keyfi

slm. arkadaşlar. ben 33 yaşinda bekar ama seksi tam anlamiyla yaşamiş biriyim.. hikayeme geçmeden önce temizlik ve gizliliğe önem çok önem veririrm. beraber çaliştiğim sevgilim ve onun evli olan arkadaşiya bi akşam alkol içmeye karar verdik. sevgilim yalniz yaşiyodu ve onun evine gittik.Tabi ben jb viskiyi almiştim uçalim mayatinda:) ilerleyen sattlerde dağitmiştik ama aklimdan sevgilimle […]

61 okunma Amcaoğlunun 2 Yıldır Sikemediği Karısı – Sex Hikayesi

Amcaoğlunun 2 Yıldır Sikemediği Karısı – Sex Hikayesi

Merhaba. Adım Ercan. Ben bir doktorum (Genel Cerrah). 53 yaşındayım, ama cinsel arzularım ve performansım hala çok iyi, haftada en az 12-14 kere boşalırım. Maalesef eşimde tık yok. O zaten pek sevmez sikişmeyi, kerhen yapardı. Son 4 yıldır hiç vermemeye başladı, hatta yatağını da ayırdı. Ama benim cinsel arzularım devam ettiği için, ya başkalarıyla birlikte […]

67 okunma Körpe Stefaniyi Üvey Abisi Sikiyormuş – Ensest Hikaye

Körpe Stefaniyi Üvey Abisi Sikiyormuş – Ensest Hikaye

Selam sevgili 31 Seks Hikayeleri okurları. Almanya’ya gelişimin henüz üçüncü haftasıydı. Ve ben kararımı verdim. En kısa zamanda Almancayı öğrenmeliydim. Bu böyle olmuyordu. Neden mi? Birincisi, o zaman daha henüz bu kadar Türk yoktu, derdimizi anlatamıyorduk. İkincisi de, etrafımız am kaynıyor, biz sikimiz elimizde abaza abaza, çaresiz dolaşıyoruz, Almanca bilmediğimizden. Üçüncüsü de, İşyerinde daha başarılı […]

93 okunma Eniştem Eski Kocamdan İyi Sikiyor – Ensest Hikayeler

Eniştem Eski Kocamdan İyi Sikiyor – Ensest Hikayeler

Merhaba 31 severler. Ben Aslı, 27 Yaşındayım, 1.70 boyunda, 55 kilo, beyaz tenli ve güzel bir bayanım. Simsiyah gözlerim ve pembe dudaklarım var. 2 sene süren bir evlilikten sonra, kocamla anlaşamadık boşandık ve genç yaşımda dul kaldım. Eniştem (teyzemin eşi) 50 küsür yaşında, 1.75 boylarında, yaşını hiç göstermeyen, yaşına göre halen siyah saçları olan, kendine […]

49 okunma Bekaretimi Kuzenimin Kocasına Verdim – Sex Hikayeleri

Bekaretimi Kuzenimin Kocasına Verdim – Sex Hikayeleri

Selam; adım Selcan, 23 yaşındayım, bekar bir bayanım. Kumral, 1.65 boylarında, normal kiloda biriyim. Hikayem, kuzenimin kocası Kenan’la yaşadıklarımızla ilgili. Kenan 34 yaşında, esmer, tam bir Türk erkeği. Aslında ilk zamanlar onunla ilgili hiç bu tip düşüncelerim yoktu. Bir gün Mardin’e geldiklerinde, kuzenimin kocası akşam benden bilgisayarımı istedi. Ben de verdim bilgisayarımı. Kenan yaklaşık 1 […]

45 okunma Cafenin Mutfağında Yediğim Yarak – Porno Hikaye

Cafenin Mutfağında Yediğim Yarak – Porno Hikaye

Merhaba 31 Seks Hikayeleri okuyucuları. Bu siteyi uzun zamandır takip ediyorum. Bundan kısa bir süre önce yaşadığım olayı sizinle paylaşmak istedim. Ben 1.70 boyunda, 54 kiloda, esmer güzeli bir bayanım. Eski sevgilimle Beşiktaş’ta herzaman gittiğimiz bir Cafe vardı. O Cafeyi de, sahiplerini de, ikimiz de çok severdik. Hatta yiyişmelerimizin, elleşmelerimizin çoğu o Cafede olurdu. Ben […]

93 okunma Türbanlı Yengem Sikince Oldu Kölem

Türbanlı Yengem Sikince Oldu Kölem

Selam millet, ben Veli, 31 yaşındayım. Sikişmeye çok düşkün biriyim, değişik yaşlarda birçok karı kız siktim, ama çocukluk hayalim bir yengem (amcamın hanımı) vardı ki, ona hastaydım. Yengem 46 yaşında, türbanlı, cahil mi cahil, ama bir okadar da muhteşem vücudu olan bir kadın. Yengemin albümünden arakladığım bir Fotoğrafını devamlı yanımda bulundurur, 31 çekerken hep o […]

430 okunma 18lik Baldızın Kızlığını Bozdum

18lik Baldızın Kızlığını Bozdum

Köyde kaldığımız süre içinde bizimkilere tarla bahçe işlerinde yardım ederek günlerimizi geçiriyorduk . eşimin annesi babası ve 1 de kız kardeşi vardı onlarda aslında şehirde kalıyorlardı ancak yazları köye gidip tarla işlerinde çalışıyorlardı . Kız kardeşi o sene lise 2 yi bitirmiş ve 3 e geçmişti tam serpilip genç kızlığa adım attığı 18 yaşındaydı. O […]

79 okunma Masaj Yaptırırken Kendime Hakim Olamadım

Masaj Yaptırırken Kendime Hakim Olamadım

Daha önce hiç masaj yaptırmamıştım, ama yaptırmayı çok istiyordum. Hepimizin fiziksel ve zihinsel anlamda ağrıları var. Yani bizleri strese sokan ve yoran birçok şeyin içindeyiz. Her gün iş yerinin Seks Hikayeleri stresi bile aslında günlük masaj yaptırmayı gerekli kılabilir. Hep yaptırayım diyerek bir türlü koşturmacadan fırsat bulamıyordum. Ne iş yerinde iş bitiyor ne de izin […]

146 okunma Muhteşem bir hatun ile harika zamanlar – Sex Hikayeleri

Muhteşem bir hatun ile harika zamanlar – Sex Hikayeleri

Beklediğim fırsat iki hafta kadar sonra geldi. Faruk abi bir cenaze nedeniyle İstanbul?a gideceğini söyledi. ?Ben dönene kadar sen dükkâna göz kulak olursun, arada hanım da gelecek, bir şey lazım falan olursa sen ilgilenir misin?? deyince, ?Ne demek abi, gözün arkada kalmasın!? dedim keyifle. Altın bir fırsattı bu ve mutlaka değerlendirmeliydim. O süre boyunca Hanife?yi […]

61 okunma Yok böyle bir sikiş – Porno Hikaye

Yok böyle bir sikiş – Porno Hikaye

Merhaba arkadaşlar. Ben Hakan, Akmanyada yaşayan bir üniversite ögrencisi. 27 yaşındayım ve fiziğim gayet düzgün, uzun boylu bir erkeğim. Geçenlerde yeni komşumlarimiz tasindi yan daireye. Ilk gördügüm andan beri evin karısı Lale aklımdan cikmiyordu . Onu geceleri hayal ederek uyuyordum. Biraz yasi vardi, belki 40 yasinda ama cok cekiciydi. O da benden hoslanmis olacak ki, […]